>

CLICK AWAY - monoled - Ηλεκτρονικές Επιγραφές led

Σύνολο αγορών
Μετάβαση στο περιεχόμενο

CLICK AWAY

ΠΡΟΙΟΝΤΑ > ΛΥΣΕΙΣ COVID-19
Click Away - Online Σύστημα Διαχείρισης Τηλε-Ραντεβού
 

Ανταποκριθείτε στις νέες οδηγίες για αποφυγή συνωστισμού στα μαγαζιά λιανικής.
Σε πολύ προσιτή τιμή! ενημερωθείτε στο 6947370353

Σύμφωνα με τις νέες οδηγίες του Υπουργείου Ανάπτυξης:
1) ο καταναλωτής θα παραγγέλνει το προϊόν διαδικτυακά ή τηλεφωνικά
2) το κατάστημα θα ετοιμάζει την παραγγελία
3) ο καταναλωτής θα κλείνει ραντεβού με τον υπεύθυνο του καταστήματος
4) ο καταναλωτής σε προκαθορισμένο χρόνο θα μεταβαίνει στο κατάστημα για
ολοκλήρωση της αγοράς και παραλαβή.

Η εταιρεία μας προηγείται των εξελίξεων και έχει ήδη σχεδιάσει την κατάλληλη εφαρμογή Smart appointment.

Πρόκειται για μια εφαρμογή βασισμένη σε περιβάλλον web, που αυτοματοποιεί όλη την διαχείριση των ραντεβού  των πελατών της επιχείρησής σας. Δίνει την ευκολία στους πελάτες σας να  βλέπουν πότε υπάρχουν διαθέσιμες ώρες στο κατάστημά σας και να κλείνουν μόνοι τους ραντεβού
  • χωρίς να σας απασχολούν
  • χωρίς να σπαταλούν τον χρόνο τους
  • Δεν είναι απαραίτητο να διαθέτετε web site!
         
   
                                                                           
                             

Για να μπείτε στο backend διαχειριστικό χρησιμοποιείστε:
uesername:user
password:demouser         
                                   
             
                                    
Ευέλικτη σχεδίαση & φορητότητα:
Απολύτως ευέλικτη (responsible) σχεδίαση έτσι ώστε να είναι δυνατή η χρήση της εφαρμογής από κινητά, tablets και υπολογιστές οπουδήποτε κι αν είστε εσείς ή οι πελάτες σας. Βλέπετε τα ραντεβού σας, το πρόγραμμά σας, τα στοιχεία των πελατών, το ιστορικό  τους και άλλα στοιχεία σε ένα ευχάριστο και πρακτικό περιβάλλον. Η  εφαρμογή και το ηλεκτρονικό σύστημα ραντεβού είναι διαθέσιμο σε  οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει ιντερνέτ.  

 Λειτουργία και με SMS:
Όλες οι υπηρεσίες και το κλείσιμο ραντεβού από τους πελάτες είναι προσβάσιμα και με ανταλλαγή SMS .  

Λειτουργία cloud & ασφάλεια δεδομένων:
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη σωστή λειτουργία του συστήματος, καθώς η εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποστήριξη και τη φιλοξενία της εφαρμογής σε ασφαλή server  και έτσι μπορείτε να αφοσιωθείτε στην περιποίηση και εξυπηρέτηση των  πελατών σας, Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ενσωματώσετε την εφαρμογή για την κράτηση ραντεβού στο site της εταιρείας σας.

Οργάνωση κατηγοριών και υπηρεσιών:
Οργανώστε το σύστημα τηλεραντεβού σύμφωνα  με τις υπηρεσίες σας και τις κατηγορίες τους. Καταχωρίστε το πρόγραμμα  του ωραρίου σας, και τη διάρκεια του κάθε ραντεβού. Αργότερα, μετακινήστε οποιοδήποτε ραντεβού πρέπει να αλλάξει για κάποιο λόγο. Οι πελάτες σας ενημερώνονται για την εξέλιξη του ραντεβού τους αλλά και τις αλλαγές με email ή με SMS.

Διασύνδεση με το σύστημα προτεραιότητας:
Δυνατότητα ενσωμάτωσης του ηλεκτρονικού συστήματος ραντεβού με το σύστημα διαχείρισης σειράς προτεραιότητας της εταιρείας μας.  Οι πελάτες σας, που έχουν κλείσει ραντεβού, φτάνοντας στο κατάστημά σας  μπορούν να δουν τον αριθμό προτεραιότητας τους στις φωτεινές πινακίδες ή  οθόνες πριν εισέλθουν για την παροχή υπηρεσίας.

Ασφάλεια και πιστοποίηση ραντεβού security:
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να πιστοποιεί την κάθε εγγραφή, αφού ο κάθε πελάτης έχει καταχωρίσει είτε το προσωπικό του email είτε τον αριθμό του τηλεφώνου του. Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών προστατεύονται απολύτως σύμφωνα με τις κοινοτικές οδηγίες.
© monoled 2003 - 2020
Σύνολο αγορών
Επιστροφή στο περιεχόμενο