>

Σύστημα Διαχείρισης Ραντεβού - monoled - Ηλεκτρονικές Επιγραφές led

Σύνολο αγορών
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σύστημα Διαχείρισης Ραντεβού

ΠΡΟΙΟΝΤΑ > ΛΥΣΕΙΣ COVID-19
Online Σύστημα Διαχείρισης Ραντεβού "Smart Appointment"

Με χαρά σας παρουσιάζουμε το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ραντεβού "Smart Appointment"!

Πρόκειται για μια εφαρμογή βασισμένη σε περιβάλλον web, που αυτοματοποιεί όλη την διαχείριση των ραντεβού των πελατών της επιχείρησής σας. Δίνει την ευκολία στους πελάτες σας να βλέπουν πότε υπάρχουν διαθέσιμες ώρες στο κατάστημά σας και να κλείνουν μόνοι τους ραντεβού χωρίς να σας απασχολούν χωρίς να σπαταλούν τον χρόνο τους

Επιπλέον με το σύστημα τηλεραντεβού "Smart Appointment" αποφεύγεται αποτελεσματικά ο συνωστισμός, δηλαδή η συγκέντρωση πολλών ανθρώπων σε αίθουσες αναμονής. Έτσι η δημόσια υγεία προστατεύεται οι πελάτες αποφεύγουν την περιττή ταλαιπωρία.

Δείτε την εφαρμογή εδώ σε online demo

Για να μπείτε στο backend διαχειριστικό χρησιμοποιείστε:
uesername:user
password:demouser

Ευέλικτη σχεδίαση & φορητότητα:
Απολύτως ευέλικτη (responsible) σχεδίαση έτσι ώστε να είναι δυνατή η χρήση της εφαρμογής από κινητά, tablets και υπολογιστές οπουδήποτε κι αν είστε εσείς ή οι πελάτες σας. Βλέπετε τα ραντεβού σας, το πρόγραμμά σας, τα στοιχεία των πελατών, το ιστορικό τους και άλλα στοιχεία σε ένα ευχάριστο και πρακτικό περιβάλλον. Η εφαρμογή και το ηλεκτρονικό σύστημα ραντεβού είναι διαθέσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει ιντερνέτ.

Λειτουργία cloud & aσφάλεια δεδομένων:
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη σωστή λειτουργία του συστήματος, καθώς η εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποστήριξη και τη φιλοξενία της εφαρμογής σε ασφαλή server και έτσι μπορείτε να αφοσιωθείτε στην περιποίηση και εξυπηρέτηση των πελατών σας, Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ενσωματώσετε την εφαρμογή για την κράτηση ραντεβού στο site της εταιρείας σας.

Οργάνωση κατηγοριών και υπηρεσιών:
Οργανώστε το σύστημα τηλεραντεβού σύμφωνα με τις υπηρεσίες σας και τις κατηγορίες τους. Καταχωρίστε το πρόγραμμα του ωραρίου σας, και τη διάρκεια του κάθε ραντεβού. Αργότερα, μετακινήστε οποιοδήποτε ραντεβού πρέπει να αλλάξει για κάποιο λόγο. Οι πελάτες σας ενημερώνονται για την εξέλιξη του ραντεβού τους αλλά και τις αλλαγές με email ή με SMS.

Διασύνδεση με το σύστημα προτεραιότητας:
Δυνατότητα ενσωμάτωσης του ηλεκτρονικού συστήματος ραντεβού με το σύστημα διαχείρισης σειράς προτεραιότητας της εταιρείας μας. Οι πελάτες σας, που έχουν κλείσει ραντεβού, φτάνοντας στο κατάστημά σας μπορούν να δουν τον αριθμό προτεραιότητας τους στις φωτεινές πινακίδες ή οθόνες πριν εισέλθουν για την παροχή υπηρεσίας.

Ασφάλεια και πιστοποίηση ραντεβού security:
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να πιστοποιεί την κάθε εγγραφή, αφού ο κάθε πελάτης έχει καταχωρίσει είτε το προσωπικό του email είτε τον αριθμό του τηλεφώνου του. Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών προστατεύονται απολύτως σύμφωνα με τις κοινοτικές οδηγίες.


© monoled 2003 - 2020
Σύνολο αγορών
Επιστροφή στο περιεχόμενο